Számlaszám

    Credit Controll Kft.

    MKB Bank Zrt.

    10300002-20228473-70073285

    IBAN:

    HU97 1030 0002 2022 8473 7007 3285

    SWIFT:

    MKKB HU HB

    Vegye fel velünk a kapcsolatot!

    CAPTCHA
    Kérjük adja meg a képen látható betűket!

Ügyféltájékoztató


Mit kell tennie, ha fizetési felszólítást kapott?

A felszólító levél alapos áttanulmányozását követően ellenőrizze, hogy áll-e valamilyen jogviszonyban (például előfizetési szerződés, közüzemi szerződés) a hitelezővel. Amennyiben igen, úgy tekintse át a hitelezőtől kapott számlákat/csekkeket és ellenőrizze, hogy minden tartozását határidőben kiegyenlítette-e. Ha saját nyilvántartása szerint a felszólításban szereplő tartozását már megfizette, úgy küldje meg az erről szóló igazolást (például csekkszelvény feladóvevénye, banki utalás igazolása) hitelezőjének vagy a követeléskezelő cégnek. Amennyiben az Ön nyilvántartása szerint is fizetési késedelembe esett, úgy a fizetési felszólításban szereplő határidőben egyenlítse ki tartozását vagy amennyiben szükséges keresse fel hitelezőjét/követeléskezelőjét a részletfizetés érdekében.

Mi a követeléskezelés? Mi történhet a követeléskezelési eljárás során? Hogyan kerülhettem a követeléskezelő cég látókörébe? Jogszerű a követeléskezelő cég adatkezelése és tevékenysége? Miért kapott fizetési felszólítást? Miért fontos, hogy a felszólító levél kézhezvételét követően felvegye a kapcsolatot a követeléskezelővel? Hogyan tudja rendezni a tartozását? Mi történik, ha nem fizeti ki a tartozását? Milyen jogi eljárásokat indíthat ellenem a hitelező? Reklamációm van, mi a teendőm?

    Ügyfélszolgálatunk

    Hívjon minket!

    06-1-456-0854

    Hétfőtől - péntekig
    08:00 - 16:30-ig